Barilla Cup – poczuj smak prawdziwej włoskiej pasty


Ciężka praca, miesiące eliminacji, tygodnie przygotowań i wreszcie wielki finał – Barilla Cup, czyli makaronowe mistrzostwa już za nami. W tym roku nie tylko dziennikarze i blogerzy mieli okazję zaprezentować swoje kulinarne umiejętności, ponieważ II edycja mistrzostw została rozszerzona o część konsumencką. Organizacja konkursu i eventu, którego jesteśmy pomysłodawcami wymagała ogromnego nakładu pracy, ale dała jeszcze więcej satysfakcji.


Idea

Znając i ceniąc zamiłowanie polskich konsumentów do włoskiej kuchni, marka Barilla od lat prowadzi działania edukacyjne na naszym rodzimym rynku. Barilla Cup nie jest więc tylko wydarzeniem promującym markę. Jest to przede wszystkim spotkanie miłośników włoskich smaków, którzy wiedzą, że gotowanie to pasja.

Barilla Cup 2016 konkurs organizacja uczestnicy gotująKonkurencja dla dziennikarzy i blogerów

Barilla Cup 2016 konkurs organizacja tablicaMakaronowe Mistrzostwa Barilla Cup


Im nas więcej, tym weselej!

W tegorocznej edycji oprócz dziennikarzy zaangażowaliśmy również konsumentów. Konkurs kulinarny rozpoczął się czteromiesięcznymi eliminacjami wyłaniającymi finalistów. W tym celu stworzyliśmy platformę internetową barillacup.pl, na której każdy mógł umieścić zdjęcie potrawy przygotowanej z produktów Barilli. Nasza agencja PR zaangażowała patrona medialnego i prowadziła działania media relations oraz z blogerami.

Barilla Cup 2016 konkurs organizacja strona wwwPlatforma barillacup.pl


Smaczny finał

Szczęśliwi finaliści gotowali swoje dania na specjalnie przygotowanym dwudniowym wydarzeniu Barilla Cup. Pod okiem jury oraz najlepszych szefów kuchni mogli nie tylko zaprezentować swoje umiejętności, ale poznawali też sekrety włoskiej kuchni. To właśnie ten cel był najważniejszy dla nas jako organizatora eventu – pokazać, że włoska kuchnia jest nie tylko smaczna, ale przede wszystkim prosta. Dla tych, którym się to udało przygotowaliśmy niezwykłą nagrodę – wyjazd do Parmy, gdzie u źródła zwycięzcy będą mogli rozwijać swoje kulinarne pasje, biorąc udział w warsztatach zrealizowanych przez markę Barilla.

Barilla Cup 2016 konkurs organizacja jury obradujeJury Barilla Cup


Barilla Cup 2016 konkurs organizacja zwyciezcaZwycięzcy Barilla Cup - konkurencja dla dziennikarzy i blogerów

Barilla Cup 2016 konkurs organizacja zwyciezcaZwycięzca Barilla Cup – konkurencja dla konsumentów


Organizacja i komunikacja konkursu, czyli wszystko w rękach Pegasus PR

Nasza agencja PR podczas wszystkich etapów konkursu odpowiadała za działania media relations, współpracę z blogerami, identyfikację wizualną całej akcji, stworzenie platformy internetowej, organizację eventu (nagłośnienie, aranżacja przestrzeni), zaangażowanie ekspertów, zaproszenie gości, produkcję materiałów promocyjnych oraz nadzór prawny nad regulaminowym przeprowadzeniem całego konkursu.

comments powered by Disqus