Kolejny gracz na rynku AGD w Polsce

Marka Bellissima, producent małego AGD w kategorii piękno i uroda, weszła w nowy etap rozwoju na polskim rynku. Agencje reklamowa, interaktywna i PR działające w ramach Pegasus Group prowadzą kompleksowe działania związane z budowaniem świadomości marki oraz promocją nowych linii produktów.

Agencja odpowiada zarówno za stworzenie, jak i realizację strategii, w tym za: planowanie i zakup mediów pod kampanię TV i online, adaptację spotu reklamowego, organizację konferencji prasowej, kreację i produkcję poradników wideo (tutoriali), współpracę z blogerami i vlogerami, organizację konkursu konsumenckiego You are Bellissima oraz media relations. Szczególny udział we wspieraniu wizerunku Bellissimy ma ambasador marki Leszek Czajka – stylista gwiaz, którego zaprosiliśmy do udziału w proponowanych przez agencję PR działaniach.


Reklama TV lokówki Bellissima Revolution RICCI & CURL - adaptacja zrealizowana przez Pegasus Advertising

Reklama TV suszarki Bellissima Revolution - adaptacja zrealizowana przez Pegasus Advertising

Konferencja prasowa dla redaktorek i warsztaty dla blogerek

Jednym z wydarzeń zorganizowanych przez agencję było spotkanie prasowe, które odbyło się w Atelier Leszka Czajki. Do słynnego salonu zostały również zaproszone blogerki, dla których przygotowaliśmy warsztaty ze stylizacji włosów produktami Bellissima.
 

Blogerki na warsztatach w Atelier Leszka Czajki, które przygotowała nasza agencja PR

Blogerki na warsztatach w Atelier Leszka Czajki, które przygotowała agencja Pegasus Public Relations.


Videotutorial, czyli jak to się robi?

Jedną z cech wyróżniających produkty Bellissima jest ich unikalna funkcjonalność, która budzi  duże zainteresowanie, ale czasem również obawy przed użytkowaniem. Pomysłem agencji było pokazanie w tutorialach wideo jak łatwo przygotować fryzurę z pomocą tych sprzętów. Instruktaże zostały zrealizowane we współpracy z dobrze znanymi trendsetterkami: blogerką Style-on i z vlogerką Olciak.


Konkurs You are Bellissima

Kolejnym działaniem jest konkurs zorganizowany przy współpracy z Leszkiem Czajką, blogerką Paulą Jagodzińską i magazynem Glamour. Zadaniem konkursowym było przygotowanie włoskiej stylizacji i wgranie zdjęcia do galerii na przygotowanej stronie www. Na zwycięzców czekały nagrody w postaci wyjazdu na zakupy do Mediolanu z udziałem stylistki, metamorfozy z blogerką Paulą Jagodzińską i Leszkiem Czajką, a także lokówki Ricci&Curl.

comments powered by Disqus