Działania społeczne, charytatywne i sponsoring (Corporate Social Responsibility - CSR)
Sponsoring czy kampanie społeczne i edukacyjne są wyrazem odpowiedzialności społecznej firm ich właścicieli i liderów. Są też skutecznym działaniem wspierającym PR produktowy i PR korporacyjny. Budują wizerunek firmy jako organizacji świadomej i odpowiedzialnej społecznie. Jednocześnie cieszą się sporym zainteresowaniem mediów ze względu na to, że dotyczą społecznie ważnych kwestii i zwiększają świadomość społeczną.
Z czysto biznesowego punktu widzenia aktywność CSR można też traktować jako działania prewencyjne jako zapobieganie rozprzestrzeniania się potencjalnych kryzysów. Taka aktywność jest inwestycją, która szybko zwraca się w chwili powstania kryzysu.
- prowadzimy konsultacje w zakresie celowości podejmowania działań CSR'owych i sponsoringowych,
- przygotowujemy strategie sponsoringowe, działań społecznych i edukacyjnych,
- dokonujemy selekcji ofert sponsoringowych,
- pozyskujemy sponsorów, partnerów i patronów medialnych,
- realizujemy całościową organizację sponsorowanych wydarzeń,
- organizujemy specjalne infolinie,
- tworzymy tematyczne serwisy internetowe,
- monitorujemy prasę i Internet,
- moderujemy grupy dyskusyjne,
- koordynujemy sponsoring z działaniami promocyjnymi firmy,
- zapewniamy obecność sponsorowanego wydarzenia na szeroką skalę w mediach,
- analizujemy efektywność projektów CSR czy sponsoringowych przed i po ich realizacji,
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami:
tel. 22 877 22 18