Programy lojalnościowe

Jesteśmy jedną z nielicznych w Polsce agencji reklamowych specjalizujących się w budowaniu lojalności i relacji z klientami. Przez ponad 20 lat naszej działalności zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy setki programów lojalnościowych i motywacyjnych skierowanych zarówno do konsumentów ostatecznych (B2C) jak i sieci sprzedaży (B2B).

Strategia i mechanika działań

Zasady programu lojalnościowego czy motywacyjnego to podstawowy element stanowiący o atrakcyjności projektu zarówno dla uczestnika jak i firmy zlecającej jego przygotowanie. Nasze doświadczenie zdobywaliśmy latami i wiemy jak przygotować mechanikę aby spełniała kryteria obu stron. Każdy projekt "szyjemy na miarę" - analizujemy i badamy grupę docelową, specyfikę i tendencje w branży, konkurencję pod kątem produktów jak i prowadzonych działań marketingowych. Pomagamy klientom estymować budżet programu lojalnościowego, ustalamy przeliczniki punktowe jak i symulujemy ROI. Przyjmujemy najlepsze i sprawdzone działania, których celem jest uruchomienie najbardziej efektywnego i atrakcyjnego programu w danej branży.

Komunikacja w programach lojalnościowych

Start programu lojalnościowego to dopiero początek.Wiele firm nie ma świadomości, że programy lojalnościowe czy motywacyjne to bardzo zaawansowane narzędzie komunikacji z grupą docelową wymagające głębokiej analizy i doskonałego przygotowania w kontekście kolejnych miesięcy jego prowadzenia. To w jaki sposób i jak często będziemy komunikować się z uczestnikami bardzo często stanowi o sukcesie programu lojalnościowego. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu wiemy jak rozmawiać z grupą docelową i czym motywować uczestników do większego zaangażowania.

W naszych programach lojalnościowych zajmujemy się kompleksowo komunikacją, w ramach której nie tylko informujemy o statusie w programie, jego zasadach czy nagrodach ale przeprowadzamy szereg dodatkowych aktywności, organizujemy konkursy, eventy, okresowe promocje sprzedaży, badania oraz akcje edukacyjne. Działania te zwiększają frekwencję w naszych projektach i pozytywnie wpływają na wizerunek naszych klientów firmującyc program.

W każdym programie dobieramy indywidualnie najefektywniejsze i najbardziej atrakcyjne narzędzia komunikacji wykorzystując zarówno internet, sms, mms jak i tradycyjną drogę papierową. Na potrzeby tych działań kreujemy niezbędne materiały informacyjne i reklamowe - katalogi nagród, strony internetowe, e-mailingi, przesyłki direct mail, sales presentery, materiały szkoleniowe dla sił sprzedaży, materiały POS

Program lojalnościowy – niezbędne zaplecze

Prowadząc program lojalnościowy należy mieć nie tylko wiedzę oraz doświadczenie ale jednocześnie dobrze przygotowany personel i zaplecze organizacyjne. Nasze struktury są przystosowane do prowadzenia zarówno małych, średnich jak i dużych programów lojalnościowych. W ramach naszej obsługi zapewniamy niezbędne dla programów lojalnościowych czy motywujących zaplecze kreatywne, programistyczne, przygotowujemy dokumentację formalno-prawną - obsługujemy bazy danych (GIODO), tworzymy regulaminy programów, odprowadzamy podatki od wydawanych nagród.

Program lojalnościowy - atrakcyjność i realizacja nagród

Każdy program lojalnościowy czy motywacyjny jest związany z realizacją nagród. W naszych projektach przykładamy szczególną uwagę do ich doboru i dopasowania do profilu uczestnika aby dawały jak największą wartość postrzeganą. Nasze katalogi charakteryzują się przejrzystością i atrakcyjną formą prezentacji proponowanych nagród rzeczowych. Kiedy w naszych kompetencjach leży ich zakup, logistyka oraz wydawanie, zawsze dbamy aby realizować ten proces na czas i w jak najbardziej atrakcyjnych dla klienta cenach.

Na potrzeby obsługi uczestników programów posiadamy także dział Call Center, który realizuje podstawowe założenia infolinii programowych jak i projekty z zakresu telemarketingu czy badań marketingowych.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami:

tel. 22 877 22 18