Infolinia

Jesteśmy wieloletnimi specjalistami w projektowaniu oraz realizacji dedykowanych kampanii telemarketingowych. Dzięki doskonale rozwiniętemu zapleczu mamy możliwość obsługiwania infolinii produktowej, infolinii programów lojalnościowych i motywacyjnych – obecnie obsługujemy ponad 10 takich projektów.

Doświadczone call center

Wieloletni staż pracowników infolinii pozwala na prowadzenie wszelkiego rodzaju promocji sprzedaży, loterii, konkursów  konsumenckich oraz najbardziej skomplikowanych działań marketingowych. Nasza infolinia wspiera również programy prowadzone  do sieci sprzedaży takie jak: tajemniczy klient czy projekty badawcze prowadzone na sieci sprzedaży. Jesteśmy w stanie przeprowadzić dla Państwa następujące działania:

* telefoniczne badanie rynku
* benchmarking infolinii
* monitoring działań BTL
* badania satysfakcji klientów
* badania opinii publicznej
* tajemniczy klient
* badania konkurencji
* badania marketingowe:
* znajomość marki;
* efektywność kampanii reklamowych;
* segmentacja klientów;
* testowanie produktów i usług.

Pełna gama usług w zakresie call center

Podejmujemy się każdego wyzwania związanego z potrzebami naszych klientów w zakresie badań rynku oraz kompleksowej obsługi klienta. Bierzemy całkowitą odpowiedzialność za opiekę na tysiącami uczestników prowadzonych przez nas programów.

W ramach usług call center oferujemy m.in.:
* infolinię
* serwisy informacyjne dla klientów
* rejestrację zmian danych osobowych klientów
* obsługę reklamacji
* stworzenie „zapasowego” call center (disaster recovery)
* umawianie spotkań
* kampanie sms, mms (masowe wysyłki)
* kampanie e-mail (masowe wysyłki)
* pozyskiwanie nowych rynków dla klientów

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami:

tel. 22 877 22 18