Karty przedpłacone/prepaid – skuteczne rozwiązanie w programie lojalnościowym

Karty przedpłacone w programie lojalnościowym - pegasus.pl
Karty przedpłacone w programie lojalnościowym pomagają zwiększyć sprzedaż produktów i usług w Twojej firmie. Odpowiednio wykorzystane motywują pracowników do intensywnej i efektywnej pracy, a także budują lojalność klientów i partnerów w biznesie. 20 lat pracy nastawionej na wsparcie sprzedaży i budowanie wizerunku pozwoliło nam stworzyć i wdrożyć ponad dwieście programów lojalnościowych, które spełniały oczekiwania klientów. Nasze doświadczenie pozwala nam tworzyć sprawdzone i skuteczne mechanizmy programów lojalnościowych zawsze z uwzględnieniem potrzeb uczestników.

KTO MOŻE BYĆ UCZESTNIKIEM PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

Nasza oferta skierowana jest do przedstawicieli wszystkich sektorów rynku, którzy chcą zmotywować
i wesprzeć partnerów w biznesie do wykorzystania i promowania swoich produktów. Wśród uczestników programów lojalnościowych mogą się znaleźć: dystrybutorzy, kontrahenci, właściciele hurtowni, małych (również jednoosobowych) i dużych firm, pracownicy, a także klienci.

CO ZYSKA TWOJA FIRMA?

ZYSK DLA FIRMY

ZYSK DLA UCZESTNIKÓW

- wzrost sprzedaży

- indywidualna oferta, dostosowana do potrzeb Twojej firmy

- przejrzysty i skuteczny system motywacji i premiowania uczestników programu

- wzrost motywacji i lojalności pracowników

- doskonały system zarządzania siecią sprzedaży, stymulowania wzrostów w poszczególnych kategoriach produktów

- natychmiastowy dostęp, poprzez panel programu, do zestawu raportów sprzedaży na poszczególne regiony czy Twoich handlowców

- oszczędność czasu i nakładów finansowych na samodzielne rozwijanie programu – Twoja firma otrzyma sprawdzone rozwiązania

- wzrost rozpoznawalności Twojej firmy wśród współpracowników/kontrahentów

- jasny i zrozumiały system celów i nagród

- podwójna satysfakcja z efektów – z osiągniętych wyników i z wybranej nagrody

- możliwość rozporządzania zgromadzonymi środkami na dowolny cel i w dowolnym miejscu

- namacalny dowód przełożenia sukcesów firmy na sukces własny

- przejrzysty system IT programu, gdzie w każdym miejscu za pomocą przeglądarki www można sprawdzić, kiedy i za co otrzymano premię


Karty przedpłacone to jedno z wielu rozwiązań, które proponujemy naszym klientom. Karty pozwalają skutecznie zwiększyć motywację sprzedawców do większej odsprzedaży produktów, pozyskiwania nowych kontrahentów i poszerzania współpracy z dotychczasowymi. Dzięki programowi można nie tylko generować większy obrót, ale także wspierać konkretne produkty, na których bardziej nam zależy. W trosce o skuteczne efekty programu lojalnościowego zajmujemy się jego pełną obsługą: od przygotowania założeń strategicznych, stworzenie platformy internetowej programu, organizację prawno-podatkową, zaplecze graficzno-tekstowe, po obsługę infolinii, na której wykwalifikowani opiekunowie odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące zasad działania projektu. Program jest dostosowany do oczekiwań Twojej firmy, a także oczekiwań Twoich współpracowników. 

Jakie dodatkowe korzyści może odnieść Twoja firma?

  • Wzrost poleceń Twoich produktów, a w efekcie wzrost sprzedaży.  
  • Zwiększenie świadomości marki wśród klientów.
  • Wzrost zadowolenia dotychczasowych klientów.
  • Wzrost atrakcyjności w oczach obecnych i potencjalnych pracowników.
  • Stworzenie zgranych i skutecznych zespołów sprzedażowych.

ZAKRES NASZYCH DZIAŁAŃ 

 Budowanie strategii

Pierwszym krokiem, który podejmujemy jest rozpoznanie Twoich potrzeb, aby dopasować do nich odpowiednią strategię programu lojalnościowego, obejmującego karty prepaid. Rozważamy, czy ma być to projekt długofalowy, krótka promocja czy program motywacyjny. Program zawsze jest zgodny z oczekiwaniami Twojej firmy, a także Twoich kontrahentów oraz pracowników.

 Stworzenie platformy programu

Jesteśmy specjalistami w tworzeniu platform www, których zadaniem jest obsługiwanie programów lojalnościowych. Platformy tworzone są w sposób prosty i zrozumiały. W każdej chwili dostępne są dla uczestników konkursów, loterii czy promocji, którzy mogą sprawdzić swoją pozycję w rankingu lub dostępne środki, a także znaleźć potrzebne informacje dotyczące programu. Dodatkowo uczestnicy programu lojalnościowego mogą być informowani o warunkach udziału w konkursie, a także liczbie zgromadzonych punktów, nie tylko poprzez stronę www, ale i drogą telefoniczną (SMS) lub elektroniczną (e-mail). Każda wiadomość może być personalizowana zgodnie z oczekiwaniami klienta.

 Kreacja tekstowa i graficzna

Program lojalnościowy jest budowany przez nas, a zatem kreacja tekstowa i graficzna programu lojalnościowego dedykowana jest projektowi i klientowi. Opracowujemy indywidualny projekt począwszy od hasła przewodniego, grafiki platformy www, e-mailingu, materiałów POS, skończywszy na wizerunku karty przedpłaconej. Wszystko zgodnie z oczekiwaniami klienta.

 Opieka nad programem – doradztwo i logistyka

Zajmujemy się pełną obsługą kart prepaid. Każda karta przypisana jest do konkretnego uczestnika oraz danego programu lojalnościowego. Aby karty płatnicze zostały aktywowane, każdy uczestnik musi potwierdzić otrzymanie karty poprzez rejestrację jej w naszym systemie. Tylko zarejestrowane karty są zasilane. Terminy zasileń karty są uzależnione od statusu prawnego projektu, a także wymogów klienta.

 Organizacja prawno-podatkowa

Zapewniamy kompleksowe doradztwo prawno-podatkowe. Ustalamy, jaki rodzaj projektu będzie najkorzystniejszy i najefektywniejszy dla Twojej firmy – konkurs, promocja czy loteria. Tworzymy  regulaminy odpowiadające potrzebom projektu, uwzględniając zasady GIODO. Dopasowujemy mechanizmy do odpowiedniej formy prawnej. Opracowujemy aspekty podatkowe, które uzależnione są od statusu prawnego akcji. Dopasowujemy mechanizmy opodatkowania nagród, płacimy zryczałtowany podatek od nagród lub wystawimy uczestnikom PIT 8c.

Mechanika programu lojalnościowego z kartami przedpłaconymi

Budujemy mechanizm akcji lojalnościowej. Rozpisujemy, za co i w jaki sposób przyznawane będą punkty. Tworzymy programy lojalnościowe, które będą skutecznie motywować Twoich pracowników do zwiększenia sprzedaży i pozyskania nowych kontrahentów, a także będą dla nich w pełni satysfakcjonujące.

Za co mogą być naliczane punkty w programie lojalnościowym: 

  •  za obrót – punkty mogą być naliczane procentowo albo punktowo za obrót
  •  za sprzedaż wyznaczonych produktów – istnieje możliwość ustalenia różnej wartości punktowej za sprzedaż konkretnych produktów
  •  za aktywność w polecaniu produktów przy np. akcjach typu Tajemniczy Klient
  •  za zaangażowanie w program, dodatkowe promocje i zdobywanie wiedzy o produkcie – każdy program daje wiele możliwości budowania interakcji z uczestnikiem poprzez kierowanie do niego różnych form aktywności

Komu naliczane są punkty: 

  • indywidualnie – każdy pracownik zbiera punkty na indywidualne konto.
  • zespołowo – punkty są przypisane do odpowiedniej grupy np. zespołu sprzedawców, a następnie dzielone po równo na ilość uczestników.
  • leaderowi – punkty zbierane są dla leadera zespołu, następnie dzielone są przez niego pomiędzy członków zespołu.

Gdzie trafiają punkty w programie lojalnościowym i co z nimi zrobić?

Finalnie punkty trafiają jako środki na karty przedpłacone. Uczestnicy programu mogą swobodnie nimi dysponować i płacić za wymarzone przez siebie sprzęty, zajęcia, atrakcje czy podróże, a także wypłacać je z bankomatu.

Co nas wyróżnia wśród innych firm w zakresie organizacji programów lojalnościowych

Przygotowujemy programy kompleksowo, aby były one satysfakcjonujące nie tylko dla Twojej firmy, lecz także dla Twoich pracowników a przede wszystkim uczestników, czyli Twoich klientów. Nasze projekty obejmują kompleksowe działania od zbudowania strategii programu, poprzez zaplecze techniczne obejmujące platformę www, grafikę oraz kreację tekstową, aż po rozwiązania logistyczne. Przejmujemy całość wysiłków, abyś Ty w tym czasie mógł zająć się rozwojem Twojej firmy.

Pegasus Group – mamy 25 lat doświadczenia w marketingu. Uruchomiliśmy ponad 200 programów, dzięki czemu mamy doskonałe rozeznanie w rynku. To pozwoli nam skomponować skuteczny program lojalnościowy dla Twojej firmy. Współpracowaliśmy z krajowymi i zagranicznymi przedsiębiorcami. Nasz zespół składa się ze specjalistów z wielu dziedzin, co gwarantuje całkowitą kontrolę operacyjną – wszystkie działania skupione są w jednym miejscu, od działań strategiczno-logistycznych po graficzne. To wszystko wpływa na efektywniejszą realizację projektów, a także wydajne gospodarowanie budżetem.

Karty przedpłacone w programach lojalnościowych to sukces Twój i Twoich pracowników

KIM JESTEŚMY

Jesteśmy agencją komunikacji zintegrowanej, która specjalizuje się w działaniach nastawionych na wzrost sprzedaży poprzez budowanie relacji z klientami oraz zwiększanie ich lojalności. Nasze 25-letnie doświadczenie jest gwarancją skuteczności naszych działań. Mamy za sobą szereg udanych projektów oraz setki zrealizowanych programów lojalnościowych i motywacyjnych, które są skierowane zarówno do sieci sprzedaży B2B, jak i relacji B2C.

BRANŻE, W KTÓRYCH DZIAŁAMY

Przez 25 lat aktywnego działania na rynku, współpracowaliśmy z klientami, reprezentującymi wszystkie sektory rynku. Dla każdego z tych pół wypracowaliśmy najskuteczniejsze kanały komunikacji oraz metody budowania relacji B2C i B2B. Branże, w których działamy, obejmują wszystkie sektory rynku: budowlana i wykończeniowa oraz wnętrzarska; farmaceutyczna; chemiczna; motoryzacyjna; transportowa (TSL); paliwowa; AGD i RTV; kosmetyczna; IT; technologiczna; finansowa; odzieżowa; spożywcza. Wśród nich zaufali nam: Braas, Ceresit, Śnieżka, Bayer, Clovin, Hyundai, TranziX, Shell, Electro World, Johnson&Johnson, hp, Bank Pocztowy, Levi’s oraz Barilla, a także wielu innych.

Branże: budowlana i wykończeniowa, wnętrzarska, farmaceutyczna, chemiczna, motoryzacyjna, transportowa (TSL), paliwowa, AGD i RTV, kosmetyczna, IT, technologiczna, finansowa, odzieżowa, spożywcza. 


Zobacz nasze inne kompetencje!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami:

tel. 22 877 22 18