Field marketing

Field marketing to narzędzie, bez którego niesposób odpowiedzieć na bardzo istotne pytania z punktu widzenia przedsiębiorstwa. Jak dobrze znasz swoją sieć dystrybucji? Jak widzą Twoje produkty konsumenci? Czy Twoje produkty polecane są przez sprzedawcę i czy są widoczne na sklepowej półce?

Field marketing – Twoja odpowiedź

Field marketing to wszystkie działania, które pomagają naszym klientom znaleźć odpowiedzi na te i inne zadane przez nich pytania. Pozwalają na skuteczne zarządzanie produktem oraz jego efektywną prezentację konsumentowi ostatecznemu.

Field marketing – know-how

Dysponujemy siecią pracowników terenowych w całym kraju. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom skuteczny kanał komunikacji z grupą docelową. Sprawdzony i doświadczony zespół przedstawicieli regionalnych oraz supervisorów zapewnia indywidualny kontakt z dystrybutorem czy klientem. Dbamy o dokładny i zrozumiały przekaz informacji, odpowiednio zachęcamy do udziału w akcjach marketingowych, implementujemy materiały POS w punkcie sprzedaży, badamy potrzeby rynku jak i grupy docelowej.

W ramach działań field marketingu przeprowadzamy akcje typu:
*Tajemniczy klient
*Store checking
*Degustacje
*Sampling
*Animacje sprzedaży
*Merchandising
*Kreujemy i implementujemy materiały POS

Tajemniczy Klient - Mystery Shopper

Najlepszą metodą weryfikacji tego jak wygląda Twój produkt w punkcie sprzedaży oraz jakich argumentów używa sprzedawca aby go sprzedać jest przeprowadzenie kontrolowanego zakupu. Od ponad 10 lat prowadzimy akcje Tajemniczy klient na terenie całego kraju. Nasi ludzie są zawsze przeszkoleni pod kątem specyfiki branży i produktu co pozwala wczuć się w rolę klienta oraz dokładnie zweryfikować sytuację w punkcie sprzedaży.

W zależności od akcji sprawdzamy dla naszych klientów jak wygląda ekspozycja, czy i jak jest polecany jest ich produkt lub usługa, jakiej jakości argumentów używa sprzedawca, jaką posiada wiedzę i czy w pełni ją wykorzystuje. Akcje Tajemniczy Klient mogą być niezależnym projektem ale bardzo często  wspierają programy lojalnościowe czy promocje sprzedaży skierowane zarówno do sieci dystrybucji jak i klienta ostatecznego.

Na potrzeby akcji Tajemniczy Klient przygotowujemy mechanikę projektu, formę przeprowadzanej wizyty, konstruujemy ankietę czy kreujemy materiały reklamowe jeśli akcja ma charakter promocyjny a nie tylko badawczy. Każda wizyta może być zarejestrowana zarówno audio jak i video.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami:

tel. 22 877 22 18