- Wzrost satysfakcji klientów,
- Mniejszy odsetek niezadowolonych klientów
- Wzrost rentowności
- Wzrost sprzedaży
Jak sztuczna inteligencja i analiza big data pomagają w sprzedaży?
Wykorzystanie najnowocześniejszych technologii, pozwala precyzyjnie dotrzeć do klientów z treściami, których potrzebują. Jeszcze niedawno użytkownicy internetu byli bombardowani uniwersalnymi kampaniami, trafiając na jedną stronę www, czy podczas seryjnej wysyłki newsletterów. Dzięki platformom marketing automation można stworzyć sztuczną inteligencję, która, analizując działania klienta w sieci, dopasowuje komunikację tak, by każdy otrzymywał treści, jakich potrzebuje w danym momencie.
Korzyści ze skutecznego wdrożenia procesów marketing automation
Procesy automatyzacji w e-commerce
Bazujemy na doświadczeniu swoim i naszych klientów, opracowujemy reguły komunikacji dopasowane do grupy docelowej i produktu. Nasza automatyzacja pozwala zwiększyć sprzedaż i odciążyć działy marketingu. Integrujemy narzędzia do sklepów internetowych, ale również do stron, portali i serwisów korporacyjnych.
Obszary wdrożenia
Różne typy biznesu wymagają różnych rozwiązań. Analizując ofertę dopasowujemy rozwiązania do potrzeb klienta i jego odbiorców. Nasza agencja content marketingowa dba o cały cykl związany z prowadzeniem kampanii, od etapu planowania grup docelowych, kanałów kampanii, targetowania, przez tworzenie i publikację treści, po analizę wyników i optymalizację działań.
Inteligentne rekomendowanie produktów
Rekomendowanie klientom takich produktów i treści, gdzie istnieje największe prawdopodobieństwo, że z nich skorzystają.
Inteligentne akcje promocyjne
Prowadzenie akcji promocyjnych dopasowanych do wąskich segmentów klientów, w celu uzyskania jak największej sprzedaży. Przykładowo klienci kupujący regularnie produkty z segmentu economy dostaną jednorazowy rabat na produkty z segmentu premium (inteligentny upselling). Takiego rabatu nie dostaną klienci, którzy kupowali w przeszłości produkty z tego segmentu.
Inteligentna komunikacja
e-mail
Inteligentne, spersonalizowane e-maile z treściami leżącymi w obszarze zainteresowań danego użytkownika zamiast spamowania newsletterami. Każdy użytkownik będzie dostawał maile w dogodnym dla niego czasie, czyli wtedy, kiedy jest największe prawdopodobieństwo, że je otworzy.
Newsletter – czy warto?
Dla większości użytkowników newsletter to spam, dlatego tak niewielki odsetek klientów subskrybuje go. Inaczej będzie wyglądała sytuacja, gdy każdy użytkownik będzie otrzymywał jedynie informacje, które go interesują.
Gdzie sprawdzi się marketing automation?
Czy każde wdrożenie marketing automation zakończy się sukcesem?
Powodzenie projektu marketing automation w dużej mierze zależy od skuteczności algorytmów (reguł), które zostaną zaszyte na platformie chmurowej i od algorytmów segmentacji użytkowników. Jeśli to zadanie powierzymy doświadczonemu zespołowi, to można się spodziewać dwu i trzycyfrowych wzrostów konwersji wyrażonych w procentach.
Nasze doświadczenie
Digital – pozostałe usługi:
Strony WWW
Strony WWW
E-commerce
E-commerce
Content marketing
Content marketing
Social media
Social media
Poznaj nasze przewagi, skorzystaj z naszego doświadczenia
Jesteśmy polską agencją marketingu zintegrowanego. Planujemy, kreujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, których skuteczność potwierdzają zrealizowane przez naszych Klientów cele. Zapoznaj się z naszą ofertą i zobacz, w których obszarach możemy zrealizować Twoje cele.