Mnogość specjalistów oferujących swoją pomoc na rynku finansowym może oszałamiać. Pozyskanie klientów staje się z roku na rok coraz trudniejsze. Klienci są lepiej poinformowani, bardziej świadomi swoich decyzji i nie chcą wiązać się z przypadkowymi doradcami. Chcą powierzać swoje finansowe sprawy ekspertom.
Rynek usług finansowych – nasze doświadczenie
Zaufanie przekłada się na wyższą marżę
Marketing w branży finansowej – bankowość, ubezpieczenia, fundusze inwestycyjne, fin-tech, operatorzy płatności – wymaga komunikacji opartej na budowaniu reputacji i zaufania. Jednocześnie złożoność kwestii związanych z finansami sprawia, że komunikaty muszą płynąć od ekspertów z danej dziedziny. Ważne również by dobrze rozpoznać swoją grupę docelową i by mówić ich językiem.
Język specjalistyczny, czyli o co tutaj chodzi?
Osoby z branży finansowej z reguły posługują się językiem specjalistycznym – niezrozumiałym i nieatrakcyjnym dla przeciętnego odbiorcy. Zadaniem agencji 360 stopni jest opakowanie skomplikowanych treści w zrozumiałą i atrakcyjną dla przeciętnego Kowalskiego formę. Dzięki kreatywnemu i zintegrowanemu podejściu, nawet najbardziej złożone produkty finansowe można rozłożyć na czynniki pierwsze i przekazać w bardziej przystępnej formie. Oczywiście bez uszczerbku na jakości prezentowanych treści i wartości z nich płynących.
Ramy prawne wyzwalają kreatywność
27
2468
360°
Agencja 360° dla branży finansowej
Firmy z branży finansowej, które z powodzeniem pozyskują nowych klientów, wykorzystują wiele narządzi. W naszej agencji prowadzimy regularne działania PR (w tym content marketing), kampanie reklamowe i akcje promocyjne, które dobrze sprawdzają w komunikacji z odbiorcami.
Poznaj nasze przewagi, skorzystaj z naszego doświadczenia
Jesteśmy polską agencją marketingu zintegrowanego. Planujemy, kreujemy i wdrażamy kampanie reklamowe, których skuteczność potwierdzają zrealizowane przez naszych Klientów cele. Zapoznaj się z naszą ofertą i zobacz, w których obszarach możemy zrealizować Twoje cele.